Έχουν ξεφύγει και μετέρχονται μαφιόζικων μεθόδων...

Vasiliki Siouti
Οι ζωές των άλλων
Δημοσιογράφος της Αυγής -γιατί συνάδελφο δεν τον λέω- ο οποίος μέχρι πρότινος μου ήταν παντελώς άγνωστος, μου ζητούσε από χθες επιμόνως να λογοκρίνω σχόλια επικριτικά προς την κυβέρνηση και να διαγράψω όσους τα γράφουν στον τοίχο μου. Τον αγνόησα αλλά επέμενε, ενοχλητικά πάντα. Προσπάθησα και ήμουν μέχρι τέλους ευγενική. Μόνο που είναι χαρακτηριστικό των θρασύδειλων να εκλαμβάνουν την...
ευγένεια και την ανοχή ως αδυναμία. Επανήλθε λοιπόν -πάντα ινμποξ- με χυδαία και σεξιστικά υπονοούμενα (από αυτά που δημοσίως καταγγέλλουν) αφήνοντας φθηνά υπονοούμενα ότι ψάχνει την προσωπική μου ζωή για να μάθει για τις σχέσεις που είχα. Λες και έχω κάτι να κρύψω. Την άλλη φορά μακάρι να έχει τα κότσια να τα γράψει στον τοίχο μου αντί για ινμποξ, για να διασκεδάσουν και άλλοι όπως εγώ.
ΥΓ1 Δεν είμαστε όλοι τσιράκια της εξουσίας σαν αυτόν. Προσωπικά -και είμαι πολύ περήφανη για αυτό- δεν έχω δεχθεί ποτέ να γίνω τσιράκι και πάντα αρνήθηκα τα δώρα της εξουσίας όποτε μου προσφέρθηκαν, και από την δική του κυβέρνηση που υπηρετεί. Αν θέλει να επανέλθω με λεπτομέρειες.
ΥΓ2 Σημειώνω τα αποσιωπητικά και το καλή τύχη που μου έγραψε στο τέλος, υπονοώντας άραγε ότι θα την χρειαστώ; Επειδή πλέον κάποιοι έχουν ξεφύγει και μετέρχονται μαφιόζικων μεθόδων, απλά το σημειώνω.

Σχόλια